Alla inlägg den 11 juli 2012

Av jennie karlsson - 11 juli 2012 20:27

Om man kunde radera vissa dagar skulle ja genast ta bort några timmar igår o hela dagen idag ...  

Började me några öl på min balkong me pernilla o jonas o sen blev de bolaget o de va supermysigt me livemusik o god öl tills min hjärna började gå på högvarv o ja fick ett litet (!?!) psykbryt,tack pernilla för att du plockade upp bitarna efter mej!!

Ska nog inte ha så höga förväntningar på nånting just nu..suck de vill ja ju visst ha men inget verkar gå som ja vill!!


O de blev värre...skulle ta min cykel o cykla hem men de fanns ingen cykel där ja hade ställt den för nån jävla fitta hade snott den...faaaaan va arg ja va o de märkte nog alla som va mindre än hundra meter från mej  


Kom till jobbet som ett vrak o skulle äta frukost,,då tappade ja ut ett flingpaket så ja fick börja me o sopa golvet...trodde ja hade slut på otur där men när ja skulle stämpla in o jobba 10-18.30 så står de 12-19.30 i stämpelklockan SUCK SUCK SUCK!!! Ja fick iaf börja tidigare o de va början på en låååååång dag som aldrig verkade ta slut! Innan ja skulle gå hem fick ja äran att torka rent skåpet under kaffemaskinen som va översvämmad av gammal mjölk men för att se på de positivt så kan de knappast bli värre..eller kan de? Ja vet inte för dagen är inte slut ännu  


köpte en triss o hoppas på tur där men de kommer säkert att sluta med att ja blir skyldig att betala svenska spel 10.000 i månaden i resten va mitt liv!!


Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards