Alla inlägg under juli 2014

Av jennie karlsson - 24 juli 2014 19:50

Jag har världens bästa runt omkring mej för tillfället o de e ja supertacksam för men jag saknar en Enda sak innan jag är nöjd, jag vill ha de där som "alla andra" har, nån o ligga o mysa på soffan med, nån o gå ut o käka middag med o bara va glad o lycklig med, nån o komma hem till som frågar hur dagen har vart....sånt som många tar för givet! de e nog långt ifrån alla som faktiskt har det men de känns som de o de tycker jag är sjukt orättvist! Sen att de finns vissa som gör allt för att jävlas gör ju inte saken bättre men de kommer slå tillbaka på dej fortare än du anar! Bråkar man med mej så får man ångra de, de kan ja lova! 

 

Idag har vi iaf haft en mysdag i slite hos Daniel o Josefin med minigolf o bad i poolen o så fick ja lunch oxå. ..supergod broccolisoppa :)

 

Sitter på bussen till stan o ska hinna förbi lägenheten o hämta lite grejer innan vi åker vidare för ännu en natt hos kusinerna!  Imorgon o på lördag blir de jobb o ja hoppas på att de blir fullt upp så ja får va i min lilla bubbla ett par timmar!

 

Snart helg igen o de känns som att sommaren snart är Slut, snart jul o sen påsk?  Nån som vill äta påskmiddag med mej?  :) kl 7 på långfredag låter som en bra tid :)

 

 

 

 

 

 

Av jennie karlsson - 21 juli 2014 00:14

några dagars jobb på tågcafeet va som en burk lyckopiller. ..tills idag då ja inte skulle åkt dit alls men de kunde ja ju inte veta innan!  Tur ja inte  jobbade, tog en fika med Malin o min lilla älskling efter ett par timmar på loppis!  Va tyvärr inte så mycket folk så ja hade alldeles för mycket grejer med mej hem men de får stå till nästa gång o lite rikare blev ja faktiskt :)

 

Har påbörjat uthyrningen av lägenheten o bor för tillfället i ikeakassar känns de som, sover lite här o där...mest där! Inatt e ja iaf hemma för o städa tvätta o packa om för kommande vecka! 

 

Imorgon börjar ja på en ny vecka o tänker inte va mer sur o arg för de är så sjukt onödigt. ..fast svårt o undvika när man hamnar i en aning knepiga situationer....som ja lyckas med lite väl ofta men de kommer bli mer sällan o de ser ja på nåt konstigt sätt fram emot samtidigt som allt känns så jävla jobbigt men allt ska väl inte kännas som att glida fram på ett bananskal på ett rosa moln med en Silversked i munnen. 

.eller nåt!

 

Nu ska ja fortsätta drömma om de ja påbörjade häromnatten *mums*

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards