Alla inlägg den 2 juli 2012

Av jennie karlsson - 2 juli 2012 19:38

O ja har  vart inomhus heeela dagen...förutom typ två minuter när ja va i affären!! De blev städning istället...idag igen men nu är ja snart klar!! Klädkammaren är nu rensad o en byrå fick följa me de andra skräpet me ner i förrådet...eller de står i min hall men nån gång när de kommer en stor stark människa o hjälper mej bära så ska de flyttas på...funkar även me en liten ostark  person!



Anna kom förbi på fika,mysigt o sitta på balkongen me kaffekopp o ciggpaket...de va länge sen sist!!


va duktig o plockade ut lite för mycket pengar o slängde  ner i min inbrottssäkra sparbössa men nu ångrade ja mej...de får bli en snål månad,hahah ja vägrar öppna den för den ska åka me till thailand!! o eftersom ja inte verkar vinna några 50000 i månaden i 50 år så får ja göra som alla andra...spara mina egna pengar,hade vart lättare om man kunde spara någon annans pengar  jaja snart är de semester o då får ja öppna min semestersparburk


undrar om de blir nån öl på stan ikväll,de e redan juli o ja har inte ens invigt nån uteservering i år...fint folk kommer sent heter de ju!!


undrar vart de roliga paketet från sexpartyt tagit vägen??? de borde ha kommit i onsdags?? nån på posten som behöll de själv kanske?




Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards