Alla inlägg under november 2013

Av jennie karlsson - 29 november 2013 21:23

Dagens fynd va tre paket blöjor för 136:- på willys, kuponger kombinerat med extrapris tycker jag om  

de blev en tung barnvagn att dra hemåt från affären men vi behöver inte handla dom närmaste dagarna!

Har framkallat massa kort som ska klistras in i nikkis "mitt första år" album o så blev de några julkort oxå. Har nog aldrig skickat julkort förut så de va på tiden o borde va värt minst två vuxenpoäng  

har letat reda på adventsljusstakarna o testlyst dom, imorrn ska de bakas lussebullar o köpas mer glögg sen är jag redo för advent! I år har jag all tid i världen att bara mysa så de kan nog bli en superbra december !

nu blir de chips o lite sons of anarchy o ett sovförsök för lillplutt!

 

Av jennie karlsson - 28 november 2013 21:13

har sett på"vänner" större delen av dagen, tur att man inte tröttnar på de   lyxade till de me lunch på subway idag, pengar på kontot o räkningarna betalda då får man unna sej nåt gott  

ligger på soffan me en febrig liten skrutt som käkar kvällsmat innan de e dags att sova, själv ska ja puttra igång min halvtrasiga kaffebryggare o fixa kvällsfika  

Av jennie karlsson - 27 november 2013 20:40

8.30 skulle ja va på mvc...9.00 ringde hon o efterlyste mej....lyckades försova mej till en tid som tog fem veckor att få...tur ja fick en ny tid nästa vecka!  Man vaknar iaf till ordentligt när man försovit sig för jag flög upp ur sängen o piggnade till på två sekunder!  Låg o myste med lillskrutt ett par timmar o sen blev de lite uppdrag på stan! Plutt fick en termometer och en bitleksak o jag fick en glögg till advent

Av jennie karlsson - 25 november 2013 23:03

Senaste dagarna har vart lite skumma o lite konsihoptiga grejer har kommit u:-)pp så ja har haft nåt att sysselsätta hjärnan med! 

Idag blev iaf en bra dag till slut efter lite krångel men ingen har påstått att livet är som en räkmacka på ett bananskal! Pratade om resor igår o jag blev supersugen på att åka iväg någonstans. ..typ två veckor i Thailand hade suttit fint!  Min lilla gosegrissyster åker till krabi på onsdag o jag är sååå avundsjuk! Skulle även va nöjd med en vecka i Grekland oxå så det enda jag behöver nu är en sponsor som kan tänka sig att stå för kalaset  o så vill ja åka till ullared...vi skulle ju dit i april egentligen men de blev turkiet istället o de va inte helt fel de heller  nu ska ja få min lilla plutt att sova så vi orkar med morgondagens uppdrag 

Av jennie karlsson - 20 november 2013 22:57

Har spenderat kvällen i boge hos pappa o gått igenom massa kartonger som stått på vinden, , massa skräp me oxå massa kul grejer. ...fick mig ett gott skratt när jag läste igenom gamla anteckningar från skolan, egna berättelser o en lista på saker som jag gillade och inte gillade. ...jag har skrivit mej själv på saker ja gillar fast på en 16ondeplats....väldigt oklart!! De fanns väl helt enkelt 15 saker som jag tyckte bättre om, , haha!!

 

I måndags tog vi bussen till slite o har bara myst o haft de bra i två dagar    

Imorrn ska jag hinna me o sy klart gardinerna jag började med igår o så ska jag leta efter lite träbitar o snickra ett skoställ till nikki o imorronkväll åker vi nog in till stan igen!

KKöpte pizza från nya pizzerian i slite idag och dom va supergoda....bästa pizzan ja ätit på länge! !

Av jennie karlsson - 17 november 2013 22:52

Håller på o letar efter en tomteklänning till nikki för de måste hon ha en till jul    känns onödigt att köpa en ny när den bara ska användas några gånger så de får bli tradera....en timme kvar på en supersöt klänning o jag har högsta budet på 34:- just nu....ganska överkomligt!! 

 

Idag har vi vart på loppis o vi kom hem me en hel kasse med tallrikar så nu kan ja bjuda hela huset på middag...eller så behöver vi inte diska på två veckor   

 

Av jennie karlsson - 16 november 2013 22:31

"Att vara" me björn kjellman va ett annorlunda men bra program...nåt som däremor va helt värdelöst va "svensk humor"...eller de kan va jag som har osvensk humor!

Igår fick nikki gå på fest för första gången o de tyckte hon nog va kul för hon va så snäll så   Men man blir trött dagen efter så hon sov till halv åtta utan matpaus...duktig liten tjej!

Fast ikväll står inte sova högt upp på listan för hon ligger här o pratar för fullt o verkar inte de minsta trött!


Drack fyra alkoholfria öl igår o ja känner mej bakis idag...hmm gamla takter som sitter i när kroppen va van o somna fyra på morronen o vakna runt lunch!!  Va o handlade så ja skulle få nåt gjort idag sen kom ja på att ja behöver faktiskt inte göra saker hela tiden så då blev de en stund på golvet me nikki o hennes leksaker istället   

Av jennie karlsson - 13 november 2013 14:16

Håller på o gå igenom en säsong av "partaj", haha perfekt underhållning när man inte orkar göra nåt annat! Har tänkt att ja skulle dammsuga i typ en vecka men de e ingen panik för skiten försvinner ingenstans...tyvärr!!

Bvc är iaf avklarat o de gick superbra o lillplutt va jätteduktig! Hann me en sväng på stan me pernilla o de blev present till alva,två pyjamasar till nikki o en liten latte o en cheeseburgare till mej   

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards