Alla inlägg under mars 2015

Av jennie karlsson - 4 mars 2015 22:24

de hade vart trevligt med lite nattligt sällskap o tom. En elefant är att föredra framför allt sova  ensam men känslan när ja vaknade imorse va att en elefant knuffat på mej  hela natten o sen sparkat ner mej på golvet. ....träningsvärken från den undre världen  besökte min kropp idag o ja har en känsla av att den tänker fortsätta med de imorgon! Va på rusta o köpte färg till mitt projekt så ja satt igång o började spackla när ja kom hem så de kanske va bra för mina stackars muskler. ..eller så blir de tvärtom men de märker ja imorgon!  Hur som helst så ska de iaf  gymnast imorronbitti med bästa träningskompisen o de e välbehövligt för min skalle för idag har vart en sån där arg ledsen irriterad på  hela världendag..grrr!  Hoppas på bättring imorgon för nu vill ja va lite glad ett tag! 

Somnade halv fem imorse pga. Den dumma fullmånen. ...varför ska han bestämma när ja ska sova,ja va ju skittrött! !!

Av jennie karlsson - 2 mars 2015 22:53

typ aldrig känns de som...dubbeljobb mån fredag o söndag den här veckan resten av dagarna har ja bara ett jobb. ..suck  så trött ja blir! ! Är helt galet trött heeela  tiden men när fan  ska ja hinna sova? För att få tiden att gå när jag är barnledig så har ja massa projekt på gång för att tänka på annat så nu ser lägenheten ut som en bombnedslag med möbler skräp o skit  precis överallt. ..de va en sak att dra fram allting men hur jävla kul  är de att ställa tillbaka de igen? 

 

Nu sysselsätter jag mej  efter 11 timmars jobb  med att sitta i tvättstugan  o vänta på tvättmaskinen som aldrig verkar bli klar o sen ska de hängas upp o gymkläder  ska packas. ..sen får ja lägga mej i sängen. .zzzz!  Nån sovmorgon har ja tyvärr inte att se fram emot, ska va på gymmet  kl 9 för o träffa min pt o gå igenom massa grejer sen blir de jobb, en sväng på stan för att inhandla lite till mitt pågående projekt o sen tusen grejer till.....va fan  de e ju snart helg igen,alltid nåt att se fram emot!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards