Alla inlägg under augusti 2012

Av jennie karlsson - 3 augusti 2012 01:54

de va ungefär så långt ja orkade räkna innan ja gav upp korna för ikväll!! försöker bli lite trött av o spela ruzzle...eller trött är ja men inte hjälper de när de e fullmåne ute o de mullrar på himlen....väntar på ett riktigt åskoväder men de verkar inte som de!!!

Av jennie karlsson - 2 augusti 2012 15:06

Varför blir inte min hals bra för??? För att ja badar när de e kallt i vattnet? För att ja dricker för mycket öl? För att jag sitter på uteserveringar mitt i natten? För att ja röker för mycket när ja liggerpå stranden/dricker öl?? Ja  vet inte men irriterande är de iaf! Ligger på soffan me en värmekudde på halsen o de hjälper nog...kanske!!  


Va på stranden halva dan igår o ja fick iaf gotlands minst smickrande solbränna...eller soleld kan man nog kalla de!! haha de ser ut som ja är en kräfta med hudfärgad bikini!!   

 

Skulle egentligen på hamnplan o se på kapten röd igår men ja tror att mitt sällskap blev lite full haha!! Eller?

200 spänn hade ja inte heller nån lust att betala bara för att gå in så de blev öl o skitprat med pernilla tills vi till slut kom ner på stan...då va klockan nästan 1 så en hel timme på stan blev de men som vanligt går vi sist därifrån,hur kan de komma sej?? de spelar ingen roll vart vi är så är de alltid vi som blir utkastade till slut för att vi inte verkar fatta att klockan faktiskt är halv tre!  

 

Börjar få lite panik för att semestern snart är slut...vill att den ska fortsätta minst tio veckor till!!! Ja skulle haft ett jobb på gotlandsbåten o va ledig varannan vecka,de hade vart perfekt!! fast ja tror inte mina kissar hade fått bott på båten en vecka??

 

O hur blev de augusti???? kan man vrida tillbaka tiden så de blir juni igen o börja om den här skitsommaren från början?? Den står ju inte direkt högst upp på min lista med favoritsommrar!!

Av jennie karlsson - 2 augusti 2012 03:11

en lyxig sak me o bo själv är att man kan äta pizza i sängen.....mums!!tack o gonatt på jennies rosa slott!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards