Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av jennie karlsson - 13 augusti 2012 18:36

Sista dagen jag är lat och obetald....imorron har ja betalt igen...wiiii har nästan glömt hur de va  

 

Började dagen me att trängas med alla andra på solberga,de va visst fler än jag som tänkte samma sak...ja trodde alla hade börjat jobba nu men så va de visst inte!

 

Har semesterstädat klart lägenheten...känns som att ja kommer va rätt slut som människa resten av veckan,brukar va så när man inte gjort nåt vettigt på ett tag! Men då har ja iaf en städad lägenhet att va död i   

 

Väntar på att min lyxmiddag ska bli klar..nuggets o potatismos,blev akut sugen på potatismos...hmmm tur de inte va oxfile för de hade blitt dyrt!

 

ska kolla klart på "despicable me" o sen ut o gå innan de blir en kopp kaffe o soffa tills ja somnar!! en väldigt händelsefattig dag men ja har fått den att gå som alla andra dagar  

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards