Alla inlägg den 28 januari 2010

Av jennie karlsson - 28 januari 2010 22:49

För att ja kom inte på nån....min hjärna går inte så fort idag,fast dagen har gått ganska fort!!


Kom i säng alldeles för sent inatt men klev iofs inte upp förän 1 idag så de tog ja igen!! Blev några öl,slötittande på twilight o massa skitprat igår men de va nog precis va ja behövde !


jobbet gick hur bra som helst,fick ventilera mina I-landsproblem me sanna o rebecca men ja vet inte riktigt om vi kom fram till nån lösning! Kvällen sprang på hur fort som helst o sen va den helt plötsligt slut! Skulle gå hem o fixa kanalerna på tv:n men de kan ja fixa i helgen....liiite irriterande att 1an ligger på 4an o ingen kanal är den ska!


ska bli så skönt me en ledig helg....blir kanske en sväng i pulkabacken me diana o saga på lördag innan de blir munken som vanligt o de kommer bli skitkul för malin o micke ska me ut...jävlar va de ska dansas i schlagern =)


har löst mina hemska måndagar på jobbet,hatar verkligen o öppna på måndagar men malle va så snäll o gick me på ett litet byte...får två extra stängningar men de gör mej absolut ingenting!


ska nog hoppa ner i min säng o fortsätta me min bok...om den har torkat för ja spillde ut ett glas vatten på den inatt,haha så kan de gå när inte haspen e på....eller om man druckit för många öl kanske?

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards