Alla inlägg den 20 januari 2010

Av jennie karlsson - 20 januari 2010 20:36

Ja hatar måndagar o i idag är en skitdag!!! Måste bara få gnälla lite...eller ganska mycke

  

Stör mej nåt enormt på folk som måste veta va ja gör dygnet runt,va gör du? varför då? nämen varför varför varför...skaffa dej ett liv istället för att va så jävla jobbig!!!


skulle tvätta förut o när ja skulle gå så hitta ja inte pluppen som man öppnar dörren me..gissa en gång vart ja hade gjort av den?? Jo i tvättmaskinen så de va bara snabbtrycka förbi alla program o plocka ur den o hoppas på att den skulle funka igen fast den höll på att tvättas i 60 grader...de gjorde den som tur va!


när ja kom hem från jobbet tar katten ett skutt upp på mej o sätter framklorna i min mage o bakklorna i låret,satan va ont de gjorde!!


har ännu inte haft tid/ork att kolla me fuckingjävlaskitelgiganten va dom har pillat me på min tv så den funkar ännu inte...får väl skylla mej själv men ja har verkligen ingen ork till nånting,ja måste ha lite sol snart så ja får tillbaka min energi!! Hade ja haft lite ork hade ja gått ut o skottat bort varenda snöflinga som finns o kastat den i hamnen!!


De ringde en jävla telefonförsäljare förut...samma företag ringde för en vecka sen o ja bad henne ta bort mitt nummer o aldrig ringa igen för ja va inte intresserad av att prenumerera på mr music...men då ringer dom en vecka senare iaf,trodde dom ja hade ändrat mej eller????  jaja hon fick veta att hon levde iaf.stackars tjej de va ju inte hennes fel!!


tog ett bad förut o när ja skulle tappa ur vattnet så lossnade röret som sitter under badkaret så vattnet forsade ut på golvet...ggrrrrr


katten klöser fortfarande på min tapet i hallen så den ser ut som fan


finns säkert tusen grejer till ja kan gnälla o klaga på men ja orkar inte!! Vill gräva ner mej i soffan o kliva upp i slutet på mars när solen börjat titta fram!


jo en sak till kom ja på.....min twilightfilm är borta *gråt* anklagar alltid folk för att ha snott mina saker när ja tappat bort dom...känns lite bättre då =) Men  ja gissar på att ja lagt den på nåt smart ställe

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards