Alla inlägg den 9 januari 2010

Av jennie karlsson - 9 januari 2010 22:05

kom på mej själv att sitta o kolla på "paradise hotel",finns de ett mer patetiskt program??!?!?! Måste genast byta kanal


blev såååå glad imorse för ja träffade nån ja inte sett på länge....SOLEN!! ja vill ha vår,sommar o värme nu =) åka inlines på strandpromenaden,gå på glassbaren,dricka öl i almedalen...ÅHHHHH!!!


blev lite besviken på mitt horoskop idag,de va 3 dagar på de här året som skulle va bra hångeldagar...den ena dan va idag o de närmaste ja kommer e nog om ja somnar på soffan o vakna av att katten slickar mej i ansiktet....o nu kommer ja aldrig få hångla mer  BUUÄÄÄ!! haha nu ska vi inte överdriva!!


ja ska iaf leta efter en kräfta eller stenbock tror ja de va....hmmm eller så struntar ja i de dumma horoskopet!!


undrar va som hänt me min lilltå,den gör så jävla ont!!! Den kanske ramlar av i skon när ja går till jobbet imorrn...bäst att ja stannar hemma,haha!!


På torsdag kommer min tv hem igen,diana va snäll o erbjöd sej o hämta den!! Nu kan ja somna till en fim i sängen igen =)

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards