Alla inlägg den 20 februari 2013

Av jennie karlsson - 20 februari 2013 19:18

Har vart sugen på en budapestbakelse nu i flera veckor o äntligen hittade jag den idag på Norrgatt,den kunde vart lite mer mandariner i men annars va den supergod  

Fika me pernilla o sen blev de en sväng på coop för o handla massa frimärken till allt skit på tradera som ska skickas...över 400 spänn på frimärken o påsar...tur att pengarna kommer tillbaka senast nästa vecka! fast då kommer lönen så då blir de påfyllt på kontot igen   


har haft semester idag o de känns bra att ha en betald dag mitt i veckan...tror ja ska göra om de nästa vecka igen för ja har ännu sex dagar kvar att plocka ut!


Va o simmade för en stund sen o de va skitkallt ute så när ja skulle hem me blött hår va de mest istappar på huvet kändes de som....brrrr!! onepiecen åkte på fortare än fortast när ja kom hem! Jag behöver vår nu så de kan bli lite varmt,har inget emot snö men ja bor i världens kallaste jävla lägenhet o de e mindre mysigt!



Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards