Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av jennie karlsson - 29 oktober 2012 22:57

De blir visst en stängning till den här veckan,fick en tid på fredag o de betyder att ja än en gång slipper mitt kassapass,två veckor kvar till nästa gång!! de borde kännas drygt att stänga på fredagar men ja tycker de e en helt okej tid för ja gör sällan nåt vettigt ändå på fredagar så då kan ja lika gärna tjäna lite pengar!!

 

Va o simmade imorse   o de är en gubbe som alltid brukar va där som småpratar me allt o alla o idag när ja simmade förbi frågade han hur ofta ja va där,varje dag sa ja då o då säger han att de va ju  duktigt,bara du inte simmar bort din vackra kurvor,hahah sötgubbe!! hade han vart 40 år yngre hade ja kunnat gifta mej me honom!!

 

Fick syn på en riktig snygging idag som va o hämtade paket....ångrade va ja tänkte när ja såg hans leg....han va född 91!! lite ung kanske...ja tror min 30årskris har börjat,den är lite efter!!

 

hittade inga byxor på stan idag,vart köper man byxor som inte är supertajta nertill o som inte är så låga så man visar röven för alla som går förbi??? De verkar inte finnas några nånstans   

 

dags att sova,imorrn ska ja upp tidigt o simma o sen åka ut till mamma o fördriva min lediga dag    

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards