Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av jennie karlsson - 11 oktober 2012 15:38

Började dagen me att vakna efter massa skumma drömmar,eller ja va lite vaken o drömde fortfarande tror ja...helskumt va de!! massa tåg som aldrig kom fram och som åkte till fel ställen,stångaspelen mitt i vintern o massa tält mitt inne i skogen..!?!?! Nån mening måste de ju va me drömmar,annars hade dom inte funnits? undrar va den är?

 

Simmade 1000 meter o de va supersegt,massa tanter som hade snigelfart så dom håller på o sjunka,två tjejer som stank parfym....är de jobbigt o duscha innan?? blääää!! o så en tant som tyckte att hon skulle ligga i mitten o va i vägen för alla!!

 

De blir några timmars jobb på min lediga dag,19-22.15...passar mej perfekt för då hinner ja tvätta o fixa lite innan o så slipper ja en tråkig kväll hemma =)

 

ikväll kommer nytt avsnitt av S.O.A ,tur att dagarna går så fort,känns som de va torsdag igår...och i förrgår!!

 

Hittade iaf min drömkille igår(...igen!! )han va o handlade på maxi o va sååå fin så man ville äta upp honom!! fast han hade en liten dotter me sej så mamman va säkert inte långt borta...fast sånt går att lösa,haha!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards