Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av jennie karlsson - 16 oktober 2012 19:56

Vaknade 6 imorse av att katten kräktes...tack för de karlsson!! sen vaknade ja igen 8 av nånting annat o sen typ en gång i kvarten tills ja tog mej ur sängen kl 11....varför kan ja bara inte sova när ja för en gång skull har en ledig dag!!

 

Diana o saga kom förbi på fika o sen kom mamma o uffe förbi o de blev mer fika!

fick en kaffebryggare av min snälla mamma o de behövdes eftersom uffe "råkade" ha sönder pipen på min gamla så de rann kaffe överallt!

 

tyckte ja kunde göra lite nytta när ja hade en hel dag över så nu är lägenheten städad,disken diskad o tvätten tvättad   

passade på o va lite hurtig oxå o drog på mej mössa o vantar o gick på långpromenad till snäck....glömde bort att de visst blir mörkt ganska tidigt så här års så de va lite småmörkt på vägen hem!! men inte ett enda spöke såg ja,o ingen mördare eller våldtäktsman heller o de va ju tur! dom kanske va rädda för min mössa me en rosa döskalle på,haha!!

 

eller så tittade dom på den fina utsikten??

 

nu blir de soffa,en kopp kaffe o fotboll på tv sen är ja förhoppningsvis supertrött o kan sova!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards