Alla inlägg den 26 juni 2010

Av jennie karlsson - 26 juni 2010 22:58

nä de verkar inte som de eftersom dom handlar på midsommardagen,okej att inte alla ligger hemma o e bakis/e ute o festar men nån måtta får de väl va?? kan de inte bara finnas några dagar på jobbet när alla bara e hemma o tar de lugnt,en stängd dag på maxi hade vart gult värt!!


såg på mitt schema idag att ja visst jobbar på torsdag...då ska vi på fest me BTI,som tur var så va jimmie gullig o tog mitt pass då,tack tack!!


ser verkligen fram emot dom två kommande veckorna...jobbar till måndag sen e ja ledig tis ons tors,jobb fredag,ledig lör sön mån sen jobb tis-fre innan min älskade semester börjar =)


bara chefen kan få tummen ur arslet o fixa min helg...ska kika lite på de imorrn så ordnar ja de själv för de får ja för de mesta göra om man ska ha nåt gjort!


onsdag blir de fest me dom söta pojkarna på swedish match på olearys me lite förfest hemma hos mej....bra då har ja en anledning att städa=)


på lördag har ja bokat stranddag me diana om de blir fint väder,kom på en skitbra ide...vi packar fikakorgen o åker inlines ut på snäck =) ska bara informera henne om de o hoppas på sol!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards