Alla inlägg den 15 juni 2010

Av jennie karlsson - 15 juni 2010 15:12

Lördagen bestod av jobb o planerna för kvällen va chips soffa o fotboll...absolut ingen utgång!! men som vanligt hamna ja på munken,haha men de va kul så de va värt de!!


efter lite letande så hittade ja min cykel som ja hade gömt vid domkyrkan mitt i natten,cyklade hem i racerfart o helt plötsligt stod de en jävla stolpe i vägen som ja krockade me o flög omkull,hahah hopppas ingen såg mej!


va helt okej att jobba i söndags fastän ja började jobba kl 10,efter typ 8 energidryck så va ja pigg som ingen annan haha!!


igår stod fotboll på schemat så ja smet 2 timmar tidigare från jobbet....förlust me 10-3 men de va kul ändå!!


idag fick ja finbesök på förmiddan,Lillen kom förbi på kaffe o han lyckades hitta mitt visakort ja letat efter i flera dagar...ja hade gömt de under ett papper o ja e helt hundra på att ja kollat där flera ggr...hmmm måste va spöket som lagt de där!


Ledig idag o ja tänkte göra absolut ingenting men ja har redan hunnit me massa tvätt o dammsugning!!

tänkte utrota mina blomflugor men dom vägrar flytta så ja tänkte inreda klädkammaren så dom kan få bo där,bara ja slipper ha dom i köket!!



Funderar på o ta en promenad till jobbet o hämta min cykel som blev kvar där igår,skulle kunna passa på o handla lite oxå...tänkte göra kycklingwok ikväll =) ibland kan de va gott me nåt annat än macka =)

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards