Alla inlägg den 22 mars 2010

Av jennie karlsson - 22 mars 2010 21:22

Mina knän är helt förstörda efter vurpan i lördags...katten fick för sej att hoppa upp i mitt knä men halkade ner o satt klorna rakt på knät,jävlar i helvete va ont de gjorde!!


vipkväll på maxi imorrn...10 inbjudningar har ja o hur många har ja delat ut? ingen!! skulle va snäll o ge dom till grannarna men har inte kommit så långt ännu!!

Hoppas min mamma följer me för då kan ja låna lite pengar av henne o handla mat =) börjar bli trött på makaroner korv o macka nu....



Undrar om min plånbok ligger i nån upphittadlåda på munken för nu har ja letat överallt o den finns inte här hemma,tror ja tappade den utomhus på munken under ett bord så har j tur hitta nån den när dom städade,måste ringa imorrn o kolla om den ligger där!!


Blir de fint väder imorrn blir de förhoppningsvis en promenad me Helle o Nova om Nova är på promenadhumör såklart!!


städa ska ja iaf göra imorrn....de måste ja verkligen göra på riktigt!!


Funderar på o gå o sova nu fast klockan inte ens är halv tio,men de hade vart skönt o sova innan 3 nångång...e riktigt skittrött!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards