Alla inlägg den 12 mars 2010

Av jennie karlsson - 12 mars 2010 23:42

Fick inte mitt utlovade fikasällskap lö 7 imorse...DÅLIG STIL!!! Haha

ja klarade mej rätt bra ändå o trodde ja va död när klockan ringde 9 o de va dags att gå upp!


Jobbade 11-19 o dagen gick ganska fort,den tiden brukar va rätt seg annars!


Diana o Saga kom förbi ett par timmar efter jobbet o de blev lyxmiddag här hemma,köttbullar o spagetti =)

Sen blev de kaffe o ja hann me att rita grisar o pippi långstrump o titta på "pippi på rymmen",lovade saga en heldag så ja ska låna henne nån dag,enda kravet från henne va att vi skulle åka rutchkana,haha


Blev lite telefonprat me pernilla o mys me katten oxå o nu tar ja mej en fredagsöl i soffan,mys mys!


Funderar på sängen o ett par timmar me BOKEN!!


imorrn blir de jobb i 4 timmar sen undrar ja va som händer...tänkte va hemma o inte göra nånting men då behöver ja sällskap annars blir de krogen =)



min msn har totaldissat mej...alla mina kontakter bara försvann..undrar vem som tog dom? nån som inte hade några kompisar?

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards