Alla inlägg den 8 mars 2010

Av jennie karlsson - 8 mars 2010 21:43

Ledig imorrn o semester på onsdag,tänker ägna min semesterdag till att göra absolut ingenting alls o bara njuta av att få betalt ändå,haha!!


Överlevde iaf söndagen men tröttheten kom en dag senare...idag har ja vart som en zombie hela dan!

Började dagen me kaffesällskap,rebecca kom förbi en sväng innan jobbet o gjorde mej sällskap me kaffe o kanelbulle =)


Fick reda på att ja ska på utbildning på jobbet på måndag...min lediga måndag såklart!! Tror ännu inte de har hänt en enda gång att möte/utbildning har vart på mina jobbdagar...men men inte mycke att göra åt,supersnälla wiola lovade mej ledigt på onsdan istället så ja blev av me en hemsk öppning=sovmorron!!



Såg slutet på "underworld" igår,riktigt bra! Tror ja ska se tvåan i sängen om en stund o trean imorrn så har ja planerat iaf ett halvt dygn av mitt liv!!

Fika me Helle o Nova blir de nog imorrn om dom har en stund över =)


tänkte gå o simma oxå o så ska ja hämta ut mina böcker innan dom skickas tillbaka o så ska ja hämta min plattång hos diana så de blir en sväng till gråbo om hon inte kommer hit...de märker ja!



blöder som fan på mitt finger,skulle skära kött igår me min svinvassa köttkniv men missade o satt kniven i fingret o de blöder så fort ja rör fingret,ajajaj!!



ska nog ta hand om mina kor på farmen en stund,har inte mjölkat dom på en vecka ,haha stackars kor!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards