Alla inlägg den 27 maj 2014

Av jennie karlsson - 27 maj 2014 00:24

Ville veta hur långt ja gått idag men de funkar ju inte...eller rättare sagt, jag fattar inte hur de funkar!! 

Inte fattar ja hur man lägger upp bilder här om man skriver från telefonen men de borde väl inte va så svårt kan ja tycka! ?


Eftersom Telias jävla internet inte har funkat sen i fredags är jag nu hänvisad till mobilen...tur man har den!


Idag blev de ingen träning som planerat men de blev en promenad till snack istället vilket i mina uträkningar är en mil....senare på kvällen blev de mer promenad ut till flyget så nikki fick kolla på när morbror spelade fotboll :)


Nikki fick gå med mormor o uffe på stan en stund o hon fjäskade till sej en supersöt klänning o ett par byxor :)


Avslutade kvällen med ett sjukt jobbigt telefonsamtal och inser att jag måste försöka sluta leva i min lilla drömvärld o komma ut i verkligheten.....allt är tyvärr inte en dans på ett rosa moln :(

  Tur de finns  några kvar som jag är extra tacksam över att jag har i mitt liv....Många försvann när ja va gravid men några hänger kvar och jag är glad att ni finns *pussar på er*




Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards