Alla inlägg den 25 maj 2014

Av jennie karlsson - 25 maj 2014 18:31

Dagen började med övningskörning till tofta o natten tänker jag tillbringa med näsan i körkortsboken så ja kan lära mer allt som ja redan har glömt...sånt som jag tycker är onödigt! Vad är ett boggietryck?  Hur mycket väger en lastbil? Varför finns de blå bilar?


Varför existerar vissa människor o varför bor dom inte på andra sidan jorden på en bergstopp istället för att va här o förstöra för andra?? På en bergstopp finns de inte mycket att hitta på förutom att titta på utsikten o käka snö.....hade passat dej perfekt! !!!


Imorgon ska ja iallafall ta tag i lite grejer ja skulle ha gjort för länge sen o få tiden att gå sen kommer världens bästa mamma o uffe o hälsar på o e barnvakt så ja kan gå o träna med Diana!  Ska bli skönt o få ut lite ilska o kanske en välbehövlig träningsvärk på köpet!! Nu ska jag o lillplutt lägga oss på soffan o bara mysa resten av kvällen!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards