Alla inlägg den 8 september 2013

Av jennie karlsson - 8 september 2013 22:49

 imorrn åker jag o nikki till boge o ska rensa pappask plommonträd, de får bli mer kräm för den första ja gjorde är snart slut o så tänkte jag få till en plommonlikör o nåt juligt med kanel så nästa vecka ska tillbringas i köket så får vi se vart de slutar nånstans! ★

På tisdag blir de en sväng till slite, ska se om jag kan lura me mamma ut i skogen för lite slånbärsplockning...lika bra att passa på när ja ändå är igång :-) ★

Den här helgen gick i superfart....igår va vi först i lekparken så nikki fick träffa faster o kusiner o sen kom hennes farmor o gammelmormor på besök o soffdynorna hann knappt svalna efter att dom gått hem så kom sabina o jocke me lilla fina bebisizabelle. Vicky hade dom me sej oxå...de va lite oväntat för de va nio år sen vi sågs men riktigt kul att få så oväntat besök...hoppas de inte går nio år till nästa gång! 

Idag blev de en promenad till maxi, hem o fixa mat o sen en harry potterfilm.....som vanligt är vi lite lata på söndagar :-)


Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards