Alla inlägg den 3 september 2013

Av jennie karlsson - 3 september 2013 22:16

Hur många gånger kan man nysa på en minut? De försöker jag att ta reda på. .ganska många gånger har jag kommit fram till! Har inte tid med nån förkylning just nu, har alldeles för mycket att göra.....inget akut men massa pyssel o uppdrag som ska hinnas me! Etta på attgöralistan borde va att lära mej sitta ner, stänga av hjärnan o koppla bort världen en stund!★

Imorrn ska ja o nikki ha mysdag har ja bestämt, hoppas på fint väder för då blir de en promenad till botaniska trädgården o strandpromenaden o sen kasta sej på soffan me en kopp kaffe o massa film...hoppas att ja klarar mej från att bli alltför rastlös! Skulle ha en sån dag idag men de blev promenad till maxi, tvättstugan o så möblerade ja om i sovrummet...blev riktigt bra när ja äntligen blev klar:-)

Av jennie karlsson - 3 september 2013 03:41

Nån elak bakterie hoppade på  mej ute i slite förrra helgen..nån annan förklaring till min onda hals, skalle o öron har jag inte! Nyser större delen av min vakna tid oxå...de får bli en sväng till apoteket imorgon för o leta efter en mirakelmedicin ★

Va på bvc me nikki igår o hon hade gått upp 105 gram sen i fredags så de va mer än godkänt :-)★ tillbringade större delen av måndagen i köket...de blev kroppkakor o kärleksmums...mums mums! De enda som återstår är diskberget men får bli ett tissdagsprojekt!★ siktar annars på att ta en riktig sovdag o inte göra miljoner grejer..kan va välbehövligt. ..håller tummarna för att de lyckas!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards