Alla inlägg den 28 september 2012

Av jennie karlsson - 28 september 2012 12:46

Igår va ja fruktansvärt effektiv..började me att klockan ringde 5.40 o en halvtimme senare va ja på solberga för 2000 meter simmning på 1 timme o 6 minuter...en minut bättre än sist   

sen va de utbildning i tre timmar...inte så meningfullt som ja trodde...utbildar man andra borde man veta  va ma pratar om o de gjorde inte hon!! Kände mej rätt dryg när ja för femte gången ifrågasatte nåt hon sa!! Kan inte hjälpa de men ja måste ställa tusen frågor o säga till om nån säger fel,kanske nån störning ja har så om nån irriterar sej på de så är de bara o vänja sej för sån är jag!!

 

Kom på att ja lovat Diana sällskap när hon skulle simma så de blev 1000 meter till på eftermiddan o sen fika på min balkong!

Min enorma tvätthög höll på att springa ner till tvättstugan av sej själv så den va dags att ta tag i...orkade inte torka den så nu ser min lägenhet ut som en kemtvätt,nån som känner sej manad att plocka ner den o slänga in allt i garderoben??

Jocke kom hit o höll mej sällskap o klockan gick alldeles för fort som vanligt...testade att vrida tillbaka klockan men de gick sådär,hahah värt att försöka!

 

snart dags för jobbarkväll,man borde tycka de e drygt att jobba fredagkvällar men de e nog mina favoritkvällar...kan nog va för att dom flesta är lediga på helgen o är på extra bra humör på fredagar  

först ett besök på bolaget...måste ju va beredd innan helgen =)

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards