Alla inlägg den 12 september 2012

Av jennie karlsson - 12 september 2012 22:36

När kan ja hitta 5e säsongen av S.O.A??? ja vill ha NU!! Såg precis sista avsnittet av fjärde...som ja skulle gjort nu hela veckan ..o de e ju sjukt spännande!!!


jobb idag 11-18.30,va som en zoombie större delen av dagen eftersom ja inte kunde sova nåt inatt heller,trots ett halvt paket dextrosol så lyckades ja inte vakna till liv...eller de kanske va tack vare de som ja höll mej vaken?!?!


va snäll o tog ett extrapass imorrn på min lediga dag,gjorde en liten deal o bytte mot min kassatid bästa fredag som ja verkligen hatar att jobba så ja försöker lura på nån annan den tiden när den börjar närma sej,haha!! O så tjänar ja på att stänga så ja får väl va nöjd me me mitt byte,o så får ja va ledig fre-mån o hinner umgås me söta systerplutt när hon kommer hem o hälsar på!

 

nu får de bli en halvtimme på spikmattan o plåga nacken lite,den har ont o ja tycker jättesynd om mej själv...medlidande tack!!

kanske inte så konstigt när man står i drag framför en stor fläkt hela dagarna men alternativet är att svettas ihjäl i våra termofodrade arbetskläder!! föredrar faktiskt ont i nacken!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards