Alla inlägg den 4 januari 2011

Av jennie karlsson - 4 januari 2011 19:48

Reklamen för alvedon när de är en liten kille som är dålig o de kommer en hund   springande över hela stan för o ge han en tablett.....borde inte de va en barnalvedon han får?? Eller de kanske inte är meningen att man ska lägga märke till sånt?!


Jobb i fyra timmar blev de idag,hatar de passet för de går så sjukt långsamt men de tog slut ändå o ja fick ganska mycke gjort!


Funderar på hur ja ska kunna sova inatt...börjar 7 imorrn o ja vill inte att mitt hemska morgonhumör ska förstöra morgonen för alla andra....Lär va trött hur ja än gör för de är inte okej att kliva upp kl 6 på morgonen


Nu ska ja va social me min tv,den hade visst saknat mej dag!i

Av jennie karlsson - 4 januari 2011 11:27

...Eller nåt sånt skulle de va imorse,de såg lite skumt ut för de va helt svart precis under solen,ja trodde de va snömoln men ja kan ha fel...eller??  


Fick dra mej ur sängen tidigt imorse,8 ringde den o de e mitt i natten i min värld....9.15 skulle ja va på vårdcentralen o de kändes ju nödvändigt eftersom de tog inte ens 5 minuter! Kostade 200 spänn o så sa hon att vi kunde tagit de över telefon men de blir ju lite personligare när jag kom dit....JAHA!!!??? hade de kostat mej 200 om hon hade ringt mej istället? troligtvis inte!!


Håller på o tvättar överdragen till min soffa,vill inte ens tänka på hur mycket skit de kan finnas i den!!


Planen va o dammsuga oxå men de orkar ja inte idag..heller! o skiten går faktiskt ingenstans utan den ligger kvar imorrn oxå!

Ja har fått en ny granne o ja uptäckte ganska snabbt att han försöker lära sej spela gitarr o de låter mindre bra!! De verkar som att han är tondöv oxå...  


Nu va de dags för tvättstugan igen sen ska ja göra så lite som möjligt innan de blir jobb i hela 4 timmar!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards