Alla inlägg den 6 december 2010

Av jennie karlsson - 6 december 2010 16:35

Snart är de dags för pulkabacken,pulkan står redo i hallen o ja e taggad =)


Va på vårdcentralen imorse o skulle kolla upp va de är för fel på huvet...dom hitta ingenting där hahah!! Nån nerv som kommit i kläm i nacken o ja stressar för mycke så ja fick en tid till sjukgymnasten imorron,hoppas ja får nån superbehandling så de försvinner!


ner på stan en sväng o skicka paket till mamma eftersom hon glömde massa grejer här i helgen,passade på o köpa en julmust oxå...de e farligt beroendeframkallande!!


Igår hittade ja 300:- i min plånbok som ja inte visste att ja hade o idag hittade ja 100:- till i en jacka ja inte använt på länge...letade igenom alla jackor o väskor i jakt på mer pengar o ja hittade 54:- i mynt o tre tändare =)


Snart dags att hämta tvätten,tycker ja tvättar hela tiden,undrar när ja hinner använda alla kläder?


Igårkväll fick ja ett skumt städryck o började rensa garderoben o de blev 2 kassar skräp o 4 kassar kläder men den e fortfarande helt full?!?!?! Fattar inte vart all plats kommer ifrån!!


har lyckas speeda upp min data lite,tack Affe som lärde mej att de fanns nåt som hette Ccleaner,funkar hur bra som helst!


Ska ringa min pappa o försöka lura in han till stan nån dag o hämta min gamla säng som han lovade köra på tippen eftersom ja inte har nån användning för den

o då kan han ju passa på o ta allt annat skit som ja oxå behöver bli av me,massa gamla färgburkar,kartonger fulla me skräp som har hamnat i förrådet efter att ja rensat lägenheten (för o få plats me mer skit)

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards