Alla inlägg den 2 december 2010

Av jennie karlsson - 2 december 2010 18:40

3 dec o dags för Eclipse att börja säljas...den kommer bli så fin i min filmhylla  

Jag o Edward kommer ha sååå mysigt imorronkväll  


Vart hemma från jobbet idag för ja trodde ja kunde få en tid på vårdcentralen...de fick ja såklart inte så ja får vänta till Måndag!

har fått massa gjort,hade en hel hög me samtal som skulle ringas o ja e expert på att skjuta upp dom så idag har ja ringt hela förmiddan o fixat en massa!


Städat har ja oxå lyckats me,bara en enorm hög kvar me papper o massa skit som ska rensas upp sen e ja klar!


kastat massa skit o föråddet e knökfullt efter att ja kastat ner massa grejer där!

Madrassen o databordet kvar men ja vet inte riktigt va ja ska göra av de!


huvudvärken vägrar o ge mej sen...skit oxå!!! va ute o gick me Helle o Nova förut o trodde de skulle hjälpa me lite frisk luft men där trodde ja fel....får nog bli en sväng senare..nån som vill göra mej sällskap?


Nu blir de tvättstugan innan grannen kommer o snattar mina kläder

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards