Alla inlägg den 30 november 2010

Av jennie karlsson - 30 november 2010 19:32


igår va den mest kaosartade dagen på länge...utbildning me jobbet i 3 timmar,undrar va den egentligen gick ut på?

Tillbaka på jobbet utan rast o de ser ut som fan överallt...sååå kul va de o jobba igår..tur ja jobbade me pernilla för då blir man glad igen.


igårkväll skulle ja mysa me min soffa men de blev visst ändrade planer,en taxi ner på masters o massa öl blev de istället

  

Idag va de äntligen en ledig dag på schemat...välbehövligt efter 8 dagars jobb o en ölkväll igår som ca väldigt spontan men kul =)


Sängen halva dagen idag me sjuk huvudvärk men efter några treo o några timmars sömn blev ja pigg o glad igen!


Tillbringat alldeles för mycket tid på banken för de va visst fler än jag som skulle ha pengar idag....med ett tomt konto kvar så kunde ja hämta ut de efterlängtade paketet =) batterier ingick inte*grr* tycker ja dom kan skicka me när man köpt grejer för 1000 spänn....de får bli batterishopping imorrn  


nu är de film o chips i väntan på nåt bättre!!


imorrn blir de pepparkakshusfix...ska bara bli klar med min ritning på mitt specialdesignade hus först,haha!


Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards