Alla inlägg den 9 november 2010

Av jennie karlsson - 9 november 2010 22:47

Hmmm jo när man ser mina kontoutdrag så känns de som att ja skulle passa bra i de programmet!!


men ja har en plan =) Tänker inte skaffa nåt nyff visakort för då behöver ja inte spela bort några pengar på nätet o så kan ja inte köpa massa skit o ta de på kortet =) ska skaffa mej krogförbud varannn helg,har ja sagt förut men nu ska de funka!!


däremot kanske ja skulle fixa ett nytt leg för mitt gick ut i datum för två veckor sen,tänkte ja skulle ha körkort innan dess men de gick ju sådär!


Jobbade 4 timmar idag,va en helt perfekt dag de va lagom me folk...okej kanske en aning för lite kunder men ja hann me hur mycket som helst o de va skönt o kunna göra för en gång skull!


Fick en stängning imorrn så de blir tre kvällar i rad men de e helt okej,skönt me sovmorgon o bättre betalt =)


va duktig när ja kom hem o gjorde kasslergratäng så nu slipper ja laga mat på flera dagar,haha va ja e lat men de e ju så grymt tråkigt o laga mat till sej själv!


nu blir de kaffe o en cigg sen sängen,eller en film kanske ja har ju faktiskt sovmorgon imorrn =) måste komma ihåg o ringa munken oxå o kolla om min jacka ligger kvar!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards