Alla inlägg den 22 december 2009

Av jennie karlsson - 22 december 2009 15:53

Känns som de iaf för ja blev helt slut av o springa omkring o leta julklappar..tack gode gud för systembolaget,där klarade ja av dom flesta klapparna =) sprit går alltid åt =) hittade en skitfin tröja på lindex o ja lovar att den skrek efter mej när ja gick förbi så då va ja ju tvungen att köpa den   


sen skulle ja följa me syrran på cubus o då hängde de en tröja till där som ja tyckte att ja ville ha....va på väg att köpa ett wii sport resort oxå men ja kom på att de va en aning onödigt dagen innan lön när man går o shoppar för lånade pengar!


Va på maxi o fixade de sista,lite blommor o julklapp till pappa...han behövde nya flaskor till soda streamer så de blev två såna som vi fyllde me massa godis!!


Fick sms från elgiganten förut  min tv e klar...de gick snabbt 2 1/2 vecka istället för 7...ska klura ut hur ja får hem de oxå så den får stå på deras lager o ta upp lite plats ett tag till!


Ska ner på coop sen o hämta ut mitt paket som hade kommit me min twilightfilm =)  undrar hur länge dom har öppet??


sitter o väntar på Diana,hon skulle komma förbi en sväng o sen kommer anna!! Ska försöka hinna me cornelia oxå om hon har tid o så måste ja förbi pernilla o lämna en nyckel för ja har mutat jonas att mata mina kissar på torsdag...kroppkakor mot kattvakt en dag,haha!!

Av jennie karlsson - 22 december 2009 15:53

Känns som de iaf för ja blev helt slut av o springa omkring o leta julklappar..tack gode gud för systembolaget,där klarade ja av dom flesta klapparna =) sprit går alltid åt =) hittade en skitfin tröja på lindex o ja lovar att den skrek efter mej när ja gick förbi så då va ja ju tvungen att köpa den   


sen skulle ja följa me syrran på cubus o då hängde de en tröja till där som ja tyckte att ja ville ha....va på väg att köpa ett wii sport resort oxå men ja kom på att de va en aning onödigt dagen innan lön när man går o shoppar för lånade pengar!


Va på maxi o fixade de sista,lite blommor o julklapp till pappa...han behövde nya flaskor till soda streamer så de blev två såna som vi fyllde me massa godis!!


Fick sms från elgiganten förut  min tv e klar...de gick snabbt 2 1/2 vecka istället för 7...ska klura ut hur ja får hem de oxå så den får stå på deras lager o ta upp lite plats ett tag till!


Ska ner på coop sen o hämta ut mitt paket som hade kommit me min twilightfilm =)  undrar hur länge dom har öppet??


sitter o väntar på Diana,hon skulle komma förbi en sväng o sen kommer anna!! Ska försöka hinna me cornelia oxå om hon har tid o så måste ja förbi pernilla o lämna en nyckel för ja har mutat jonas att mata mina kissar på torsdag...kroppkakor mot kattvakt en dag,haha!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards