Alla inlägg den 12 december 2009

Av jennie karlsson - 12 december 2009 15:53

haha Filip o fredik räddar min tråkiga lördag,vem spottar en pingisboll längst? Haha måste ja prova nån gång,måste köpa pingisbollar!!

Har fått min dagliga dos av frisk luft idag,gick en sväng ner till coop o hämtade ut mitt paket som hade kommit...inget till mej men massa julklappar,ett par stycken iaf! resten inhandlas på bolaget dan innan julafton när lönen kommit...ser inte fram emot de eftersom alla andra säkert ska handla julspriten då oxå!

har gjort min plikt o röstat på vilken chokladbit som ska stanna i alladinasken..hoppas du oxå gjort de,vi måste samarbeta för att få bort körsbärslikören ur asken =) raddajulen.nu

 

de e lixom jul snart,skönt för de betyder att den snart e över =) fick iaf ledigt julafton o juldagen...behöver en frivillig kattvakt då annars får ja tvinga nån!

kvällen innan julafton blir de traditionellt julbad/julöl hos pappa i baljan så ja hoppas på snö! För några år sen va de jättekallt,stjärnklar himmel o en meter snö,de va myyyysigt!! förra året va de nog regn fast de va rätt mysigt de me!

ska försöka att fånga mina katter för lite kloklippning,dom ville inte va me igår trots tonfisk som muta...hmm kanske skulle försöka fånga dom i ett nät men de har ja inget...får nog bara vänta på att kommer självmant helt enkelt!

Av jennie karlsson - 12 december 2009 12:58

blev väckt av att mamma ringde o väckte mej strax efter 12,då tyckte hon nog att man skulle va vaken...där va vi inte överrens!

hon hade hittat mitt gamla risk spel hemma i garderoben...wiiihh måste hitta nån o spela me!


sen ringde ja jobbet för o säga att ja blir hemma måndag oxå,tråååkigt!! Kan de inte komma hit nån som ja kan nysa på som kan ta över alla bakterier så ja blir frisk!


nu sitter ja i soffan me en galen katt som tycker att mys är de bästa som finns,hon vägrar o flytta på sej trots att ja kastat ner henne på golvet ett antal gånger!!

Hmm hon kanske e hungrig,dom har visst inte fått nån mat idag!



Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards