Alla inlägg den 7 juli 2015

Av jennie karlsson - 7 juli 2015 17:01

Jobbar natt den här veckan o mellan  Jobbpassen skulle de va kul att hinna va lite social oxå,hittills idag har ja sovit till kl 14,vart på bingan o köpt frukost/lunch o sen en snabb sväng på cubus o kappahl för att lämna tillbaka lite grejer som ja inte behövde! Skulle behöva göra nåt roligt ikväll känner jag...typ vad som helst bara ja får lite sällskap 😆  

 

Råkade göra så de blev korsdrag imorse när ja kom hem så sovrumsfönstret flög upp o pangade ner alla krukor i golvet...en höll o dom andra fyra gick sönder men pysslig som jag är så drog ja fram min sprayfärg o några plastkrukor från pyssellådan så nu ska ja bara vänta på att dom ska torka sen är de fint i fönstret igen ☺

 

Tänkte ge mej in på ett nytt projekt. ..har fått ett gammalt bord som ska fixas till o ja har en miljard (kanske liiite överdrivet) foton som ska gås igenom o me hjälp av dom o lack ska de bli ett högst personligt fotobord...ska kanske ta en liten sväng till rusta o kolla om dom har nåt bra lack o när ja ändå är där skulle ja kunna titta förbi gymmet....om ja orkar, eller...ahhh beslutsångest! 

 

Ny dator är beställd,låg o slöade i soffan häromdagen o råkade klicka hem en fin vit acer till superpriset 2499:- alldeles Lagom för min lilla plånbok ☺hade hoppats på att den skulle komma idag men de gjorde den såklart inte

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards