Alla inlägg den 5 april 2014

Av jennie karlsson - 5 april 2014 20:04

köksfönstret putsat, tvättstugan avklarad, disken klar o middan klar...de blev fiskfärsbullar med basilika och bladspenat o ja måste få skryta lite mer att de va de godaste jag ätit på länge!  De va nog inte Tack vare mej utan den som kom på receptet men ändå ;)

 

Va på bebispromenad häromdan med massa härliga små bebisar...eller barn kanske de blir, när slutar man va bebis?  Nikki kommer ju alltid va min bebis :) tänkte ta samma sväng idag i de fina vädret men de får bli imorgon istället när ja inte har en massa tvätt disk o annat graj som ska göras!

 

Har glömt mina viktigaste lördagsuppdrag idag....ja glömde förlänga lotto (eller så sparade ja 66:-) o de värsta av allt...ja glömde köpa lördagsgodis o de måste man ha! Frostade av frysen förut o hittade massa kärleksmums så de får nog bli en sån o kaffe o så "är du smartare än en femteklassare" 

Helt sjukt va grejer man kan i skolan som man glömmer bort....frågan är om man då verkligen behöver veta de från början?!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards