Alla inlägg den 16 mars 2013

Av jennie karlsson - 16 mars 2013 08:04

hur kan en hel vecka bara försvinna?

Tyckte de va fredag alldeles nyss ....förra fredan?! o nu blev de lördag?! Bara hoppas på att kommande veckan går lika fort så ja kan njuta av min veckolånga ledighetsom just nu är såååå välbehövlig!

Igår va ingen höjdardag på nåt sätt,började dagen med att få en utskällning för att ja inte tänkte sänka priset på en ost...hade ja gärna gjort OM HON HADE TAGIT RÄTT OST!!! Hur svårt är det att läsa vad som står på en skylt? Man ser ju priset,då borde man väl kunna läsa resten oxå,eller???


dagen fortsatte på exakt samma sätt tills dess att jag äntligen fick gå hem,tog en powernap innan de blev lite fredagsträning på solberga   o sen kom ja hem till en tom lägenhet!! de gör inte mej nåt egentligen men på helger hatar ja när den är tom! Känns som den kommer va de ikväll me så ja behöver nån o leka me ikväll,frivillig?


eller så hoppas ja på att somna när ja kommer hem från jobbet eftersom ja knappt fått sova nåt inatt,den natten när ja hittar avstängningsknappen till min hjärna o allt som snurrar där inne... ska ja sova gott!



8 timmars jobb väntar...har iaf pernilla som väntar på mej   alltid nåt positivt!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards