Alla inlägg under december 2013

Av jennie karlsson - 1 december 2013 23:22

Adventsfirande ska va mysigt men de vet ja inte om ja kan påstå att dagen var  bakade lussebullar så lite mys va de men ingen glögg o ingen snö o ett humör som låg på minus femtioelva så inte blev de nån julmarknad heller! Nåt är fortfarande galet i min nacke..ont som f#n o de strålar upp i huvet....blääää!! 

 

imorrn ska ja va barnvakt åt nikkis kusin, då har ja en bra anledning att kliva ur sängen i tid istället för att sova bort hela dagen   

 

tror de e julspöket som satt sej på min hjärna för när de december kommer får ja panik på folk som stressar o köper massa dyrt skit som dom knappt har råd me! Trodde de skulle va annorlunda i år men tydligen inte *suck*

 

 

Av jennie karlsson - 1 december 2013 00:57

Julkalendern!!   Jag ser fram emot den mer än va barnen gör tror ja,haha!! Tror den kan va riktigt bra i år så den får man inte missa!!

Icas julkalender måste man oxå ha en, min ligger hemma hos pernilla o väntar på att ja ska hämta den så de får bli mitt uppdrag imorrn! Julmarknad imorrn,de får ja inte missa...de brukar va supermysigt! Synd att de inte är snö men bara de inte regnar så är ja nöjd  


Idag har vart en riktig seg dag,somnade sex imorse så  när nikki tyckte de va morgon runt 9tiden så kändes de som ja skulle kunna sova ett dygn!   Hon fick mysa me sin pappa o ja fick sova till halv ett....kändes som ja va 14 år igen  o kunde sova en hel dag 



mitt bullbak uteblev idag,kom på att till första advent så ska man ha nybakta bullar så de får bli imorrn istället o nästa vecka hoppas ja de kan bli pepparkaksbak hos malin   

Ska baka chokladbröd me mamma oxå o så käka lunch me lina på måndag så ja har visst massa grejer att göra!


nu ska ja fortsätta med att kika på jax teller...har 4 avsnitt kvar till jag är ikapp o ja borde orka me två till inatt,fast dom slutar så spännande så ja brukar vilja se ett till fast ögonen går i kors!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards