Alla inlägg den 29 maj 2012

Av jennie karlsson - 29 maj 2012 11:15

Fick mitt första ipoolpass igår,har bara försökt sen i höstas men bättre sent än aldrig o de va mest bara för att ja kunde ta de som ja gjorde de,hade väl egentligen inte behövt tre timmar extra idag   


Solen skiner inte alls idag o regn verkar va på väg...tur för mejför då kan ja ta ut dammsugaren på en liten promenad istället för att ligga på balkongen   


På lördag är de dags för sexparty o de hade ju vart kul om dom som är inbjudna kunde svara istället för att bara ignorera,så svårt är det inte att välja en knapp att trycka på 1.jag kommer 2.kanske eller 3. jag kommer inte

Hade ju vart kul o veta om de blir tio eller trettio??!


Invigde dom nya kläderna på jobbet igår o de va en sån bra färg på byxorna för de skulle inte synas när dom blev skitiga...säg de till gurkmajonäsen,vitlöksdressingen o kethupfläckarna ja lyckades dra på mej igår!! Fast de va ju inte byxornas fel,ja kanske ska sluta va en sån gris!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards