Alla inlägg den 18 mars 2012

Av jennie karlsson - 18 mars 2012 22:30

Fick en för tidig födelsedagspresent idag av pappa,betald resa till åre =) Tack bästa pappsen  


ska boka  biljett imorrn så de blir  5 dagar hos syster i slutet på april,kommer bli supermysigt!!

Hon har lovat att vi ska åka o kolla på älgar o vattenfall o så skulle hon fixa fram ett norrsken oxå,hon e för gosig min lilla pluttsyster  


jobba sista dan imorrn sen va min 7dagarsvecka avklarad innan ja tar en välförtjänt ledig dag på tisdag!

Fick nya scheman nu i veckan o de blev helt okej,blir mycke kvällar men de e då man tjänar pengar så de  e ingen fara på taket =)


Påbörjade "breaking dawn" me min favoritkille Edward Cullen förrut men blev avbruten av att Big Brother började,kan ju omöjligt missa en söndagsfinal,ja har redan missat nästan alla avsnitt den här veckan så ja måste uppdatera mej lite!

Nu va irriterande Kija ute i huset o tråkiga hanna kvar o tenny återuppstod från de döda =) Ja vill oxå bo i ett BBhus fast utan kameror,bara lite livesändning på söndagar =)

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards