Alla inlägg den 31 juli 2011

Av jennie karlsson - 31 juli 2011 18:32

I fredags stämplade ja ut kl 19 för 3 långa härliga semesterveckor!! Har beställt sol o de verkar som vädergudarna tagit emot min beställning för solen skiner o de verkar som den tänker fortsätta me de!


Igår blev de utgång o hamnade på Rosengården (premiär för min del),Ramlade in på masters 01.59 o efter lite övertalning lyckades pernilla beställa öl...de va ju faktiskt en hel minut kvar till dom skulle stänga =)


Har vart väldigt effektiv idag trots att de e  bakfyllesöndag.....plockat bort massa skit,dammsugit o skurat golv o snart väntar tvättstugan!!


Inatt kommer syster me båten,tänkte överraska henne på terminalen så hon blir glad...jobbigt att båten inte kommer förän 02.45 inatt men en liten nattpromenad har ingen dött av =)


Imorron är de dags för Europe o Takida på gutavallen sen blir de nog nån dag hos mamma o uffe i Ljugarn me bad sol o grillning =)


Min snälla moster va är häromdagen o lämnade en ny kaffebryggare o en elgrill så nu måste ja provgrilla på balkongen nån dag,mums mums!!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards