Alla inlägg den 23 maj 2010

Av jennie karlsson - 23 maj 2010 21:18

Fan oxå att man inte lär sej nångång...i mitten av veckan låter de som en jättebra ide att ha myskväll me katten på lördagkvällen men när helgen väl kommer så låter de som en superbra ide o gå på krogen o göra av me pengar som inte finns...stackars mitt konto när lönen kommer,vill inte veta hur mycket ja övertrasserade mitt kort igår!!


Munken igår me maria,hade riktigt kul o dansade järnet i schlagern =)


Blev lite småsur på folk på vägen hem så ja gick hem till Pernilla o drack kaffe...eller började me kaffe sen blev de lite vin o öl....hemgång kl 6 imorse...jävligt smart när man börjar jobba kl 12...sjukt seg va ja när dagjäveln äntligen tog slut! Blev en sväng förbi gråbo för o hämta mina grejer hos Maria o sen hem för att fixa bakismat...de blev bacon/potatisgratäng som fick stå i ugnen o bli god medan ja tog ett bad =)


Ska införa nån sorts belöningssystem för mej själv om ja e nykter e helg...typ att ja får lov o köpa ett par nya skor efter varje nykter lördag...skulle kunna funka!!

o kanske sluta umgås me folk som är som jag...de vore ganska klokt!!

Presentation


Jennie jennie heter jag o ja e så go o glad,ge en femma till mej så är ja extra snäll mot dej!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards